Rabu, 9 Disember 2009

ORANG TUA2 KELAHI HUDUHHHH


Nazri Aziz sekali lagi mengulangi keyataanya berkaitan mantan perdana menteri 1Malaysia Mahathir Mohammad.. beliau tetap mengulangi bahawa mentan perdana menteri itu tak mengikut perkembangan zaman..era beliau sudah berlalu..

kata Nazri.."dulu masa dia kritik Tungku..lepas dia letak jawatan dia kritik PakLah, nasib baik laaa paklahnie lemah lembut orangnya..tak tau nak balas, tapi bila dia kritik saya..suruh saya letak jawatan..saya bukan bodoh.... kenapa pulak saya xboleh kritik dia..."

aku rasa dalam bab nie memang laaaa kita sepatutnya tak payah masuk campur, pasai berkelahi rumahtangga UmNgoK.. tapi kalau berkelahi sampai bising hingar..kita nak tido pun tak boleh kena gak bagi seketul dua....

bila dua orang nie dok bekelahi..tiba2 muhidin sampuk kat jepun..seklai ngan muhidin, nazri kata tak reti... kekadang syok juga tengok orang UmNgoK kelahi.. ungkit abih cerita lama...sampai peringkat ungkit balik crita tungku dulu..

harap benda nie berlarutan..sebab puak2 nie ada penyokong dema sendiri.. kaki2 bodek, pencacai angkat najis tak masuk gelanggang lagi...kalau masuk lagi laa meriah pesta UmnGok nie...

KALAU BEKAS PRESIDEN UMNO DIKATAKAN BODOH...AHLI2 UMNO TOK SAH DOK CAKAP LAAAAAAA BERLIPAT2 KALI GANDA KEBODOHANYAAAAA
kita tengok dan lihat...sapa yang kenaaaaa....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan